Zašto bi vaš slijedeći bicikl trebao biti brdski bicikl

Zašto bi vaš slijedeći bicikl trebao biti brdski bicikl

Na upit koliko ljubimaca na dva kotača jedan biciklist treba da ima, poznata je formula N+1 gdje N znači trenutni broj ljubimaca koje posjedujete. Brdski bicikl je naravno dio te magične formule.

Brdski biciklizam je mnogo napredovao, te postao kultni ritual. Tisuću ljudi svakodnevno uživa u brdskim avanturama po šumama, uskim puteljcima, prirodi općenito. Ako niste osjetili zov divljine, evo nekoliko razloga zašto bi trebali probati MTB.

Čitajte dalje →

Absa Cape Epic Grand Finale

Danas je na rasporedu bila finalna etap Absa Cape Epic 2017, a pobjedu su odnijeli momci iz SCOTT SRAM Young Guns tima Michiel van der Heijden i Andri Frischnecht. Međutim najveće ovacije u Val de Vie pokupili su olimpijski prvak Nino Schurter i Matthias Stirnemann koji su ukupni pobjednici ovogodišnjeg izdanja utrke.

Čitajte dalje →

U Banja Luci održana međunarodna UCI C2 i prva utrka “Škoda XC lige”

Predivno vrijeme i odlični uslovi na stazi bili su dovoljan motiv brojnim gledaocima da uživo posmatraju vještinu vozača iz Bosne i Hercegovine ali i inostranstva. Naime, utrka u Banjoj Luci je imala UCI C2 kategoriju što je privuklo takmičare iz Austrije, Crne Gore, Hrvatske, Srbije i Španije. Kao što se i očekivalo, u najjačoj kategoriji Elite na postolje su se popeli stranci.

Čitajte dalje →

Održana XCO C2 Grand Prix Banja Luka 2016.

Na Banj brdu u Banjaluci održana brdska biciklistička trka Grand Prix Banja Luka 2016, u najatraktivnijoj trci za kvalifikacione bodove za Rio slavio je austrijanac Manfred Zoger.

Manfred Zoger je bio najbolji u smotri biciklista u najatraktivnijoj mount bike Grand Prix Banjaluka C2 trci, drugi je na cilj stigao španski vozač Oriol Domingez Fernandez, a treći je bio Nedžad Mahmić. Bitno je napomenuti da je Mahmić ujeno i najbolje plasirani BiH vozač u Elite kategoriji na trci Grand Prix Banja Luka.

Čitajte dalje →

Biciklistička trka Beograd – Banjaluka po najavama najpraćeniji sportski događaj u zemlji

Praćenje 10. jubilarne biciklističke trke Beograd – Banjaluka najavilo preko 30 medijskih kuća iz zemlje i inostranstva, što ovaj sportski događaj čini jednim od najpraćenijih sportskih događaja u zemlji!

Trka je u svom jubilarnom izdanju privukla medijsku pažnju u zemlji ali i u svijetu. Svrstavanje biciklističke trke Beograd – Banjaluka u 100 najboljih svih vremena po izboru AIOCC-a, što je direktno dovelo do interesovanja nacionalnih emitera Njemačke, Belgije, Bugarske, Hrvatske, Srbije. Po prvi put trka će se prenositi u direktnom prenosu putem programa Javnog servisa Republike Srpske, RTRS, a trku će direktno pratiti i naši medijski partneri: RTS, Sportski žurnal, Glas Srpske, Nezavisne Novine, BikeMagazin, Atv, Elta TV, K3, BHT, Uno Radio, Gradski Radio, Radio RS, Radio Tešanj, Mondo.ba, Srpskecaffe, Ljepota&Zdravlje i drugi.

Svoju podršku pored velikog broja inostranih ambasada i zvanično su dali ambasada Bosne i Hercegovine u Srbiji i predstavništvo Republike Srpske u Srbiji, što daje legitimitet atributu da se radi o velikom sportskom događaju na Balkanu!

Podrška ove godine nije izostala iz gradova Banjaluka i Beograd, opština Teslić, Tešanj, Doboj i Bijeljina, što je upotpunilo nastojanje organizatora trke da se maksimalno iskoristi sportski i turistički potencijal medijski najpraćenijeg događaja u Bosni i Hercegovini.

Direktor 10. jubilarne biciklističke trke, Vladimir Kuvalja ovim povodom je rekao: ”Mediji su naši najveći parteri bez kojih ovaj događaj ne bi imao ovako veliki značaj. Svjesni smo da je saradnja neophodna i da su mediji naši najveći promoteri. Zahvaljujući medijima podrška od gradova naših partnera je iz godine u godinu sve veća, a saradanja sve bolja. Nama je i cilj da ovaj događaj bude medijski propraćen u što je moguće većem obimu, odnosno, da trka bude napraćeniji medijski događaj u zemlji!”

Značaj saradnje sa medijima je važan i u kontekstu turizma, a povodom najavljenog jubileja dobija na još većoj važnosti jer će okupiti veliki broj internacionalnih sportskih radnika, profesionalnih vozača i profesionalnih biciklističkih timova, što će nesumnjivo doprinjeti promociji Srpske u Evropi!

izvor: bikemagazin.info

“Sistem javnih bicikala” dolazi u Sarajevo

 

U Sarajevu bi uskoro mogao zaživjeti Sistem javnih bicikala. U prostorijama Sarajevske regionalne razvojne agencije (SERDA) danas je održana prezentacija ovoga projekta, a osim predstavnika medija, prezentaciji su prisustvovali predstavnici gradskih općina, Grada Sarajeva, Ministarstva za unutrašnje poslove Kantona Sarajevo i Ministarstva za saobraćaj.

Ukratko, radi se o sistemu koji podrazumijeva postavljanje bicikala na nekoliko punktova u Sarajevu, koje bi građani (studenti, zaposleni, turisti…) mogli koristiti po jako pristupačnim cijenama.

Ovaj projekt donosi brojne benefite lokalnoj zajednici, kao što su očuvanje okoliša, jačanje svijesti o zdravom načinu života, jačanje turističke ponude i brojne druge. Sistem javnih bicikala bit će dostupan svima, od studenata, do osoba starije životne dobi. Stanice na kojima će biti postavljeni bicikli su fleksibilne (instalacija na kojima će se iznajmljivati bicikli), te će biti potpuno nezavisne od gradske mreže, a napajanje će se odvijati solarnim putem.

“Prijenos podataka vršit će se mobilnih putem, a i sam način korištenja bicikla bit će vrlo jednostavan. Da bi se uzeo bicikl mora se prvo obaviti registracija, i to imenom i prezimenom, a aktivacija se izvrši za samo nekoliko minuta putem call centra. Korisnik potom uzima bicikl i vozi ga da do željene lokacije, a onda ga ostavlja na drugo parking mjesto u gradu”, rečeno je na današnjoj prezentaciji.

Cijene još uvijek nisu finalno određene, ali će usluga bila vrlo jeftina, naglašeno je danas. Godišnja članarina trebala bi biti 20 KM, a svaki građanin može koristiti 30 minuta besplatno bicikl, dok svaki naredni sat plaća marku ili marku i pol po satu. Generalno, kako je istaknuto danas, ovo će biti najjeftiniji oblik prijevoza za građane Kantona Sarajevo.

“S obzirom na to da je Sarajevo jedan vrlo zagađen grad, ovo je nešto što će itekako koristiti građanima, a druga činjenica je da u gradu imamo sve veći broj turista, ali i njima na koncu treba neka ponuda, odnosno obogaćenje njihovog sadržaja. Sistem javnih bicikala smanjit će gužvu u saobraćaju, unaprijediti javni prijevoz, te imati značajan utjecaj na zaštitu okoliša, ali i podsticati ljude na svakodnevnu fizičku aktivnost”, rečeno je prilikom prezentacije projekta.

Projekt također jača svijest o održivom razvoju, postavlja Grad Sarajevo na svjetsku mapu gradova koji podržava ovaj projekt. Korisnik koji ima karticu javnih bicikala u Sarajevu, ovu uslugu može koristiti u Hrvatskoj, Poljskoj, Austriji, i brojnim drugim evropskim zemljama. Za ovaj projekt potrebno je osigurati finansijska sredstva u iznosu od 237 hiljada KM. U narednom periodu očekuju se pregovori s vlastima, a posebno se traži sastanak s Gradskom upravom Grada Sarajeva.

Ovaj sistem već je zaživio u susjednoj Hrvatskoj, stoga su predstavnici kompanije koja je ovaj sistem implementirala u tom zemlji, danas bili prisutni u Sarajevu. Predstavljen je budući izgled bicikla koji je stigao iz Zagreba.

 

izvor: bikemagazin.info

VIDEO: Kada medvjedi napadnu brdske bicikliste….

Kratka internet povijest o velikim medvjedima koji uzrokuju velike problem.
Već znate kako to izgleda, vozite se stazom, uživate u bicikliranju prirodom i sve što ie uz to – i onda ga čujete.

Pogledate iza sebe, znajući točno što će vas dočakati, očajnički se nadate da ste u krivu, ali NE, u pravu ste, tu je golemi medjved, stoji točno ispred vas, spreman da vas uneredi, baš kao u onoj sceni filma “The Revenant”, sa Leonardo Di Caprio.

Zvuči poznato? Ne? Pa izgleda da je brdski biciklizam opasniji nego što mislite. Internet je ovih dana prepun video-snimki bliskog susreta brdskih biciklista i medvjeda – mnogima se legitimnost dovodi u pitanje, no mnogi od njih izgledaju ozbiljno. Naravno, snimci nisu sa našeg podneblja, no to ne znači da i kod nas nije bilo bliskih susreta, samo taj susret samo nije snimljen – još.

Pogledajte par video isječaka kako bi dobili bolju sliku ono što pokšavamo opisati.

Holy Sh*t! Grizzly Bear Encounter     

Grizzly Bear Charge in Jasper       

GoPro: That ‘Oh Sh*t’ Moment       

Bear Attack, Man is trying to run away

Što trebate učiniti ako se nađete u situaciji da sretnete medvjeda na svom putu?

Prije svega, ne paničite – ono što trebate je znati što točno učiniti u tom trenutku! Vaša prva misao može biti da se okrenete i zapedalate punom snagom, ali ako imate bliski susret s crnim medvjedom, zapravo puno bolja opcija je da stojite mirno, govoreći tiho da medvjed shvati da ste čovjek i polako se odmičite unazad sa mirnim tempom.

Ako vam se medvjed približava, napravite da izgledate veliko. Mašite rukama iznad glave, a svakako preporučujemo da nosite sprej za medvjede koji treba da vam bude nadohvat ruke, u slučaju da zatreba.

Vrlo malo je vjerojatno da možete pobjeći od medvjeda – posebno ako je u pitanju grizli – stoga pametno postupajte i ne zaboravite da ga ne gledate u oči!

Stručnjaci preporučuju da, ako ste napadnuti od crnog medvjeda trebate pokušati uzvratiti i braniti se, probati koristiti suzavac, a ako je u pitanju grizli, trebali bi se praviti mrtvim, sklopčati se u loptu i držati svoje ruke na stražnjoj strani vrata.

Također možete nositi zvono za bicikl na svoju vožnju ili vikati glasno, vozeći i ulažeći u krivine kako bi preplašili divljač i upoznali ih da se nalazite na putu.

izvor: bikemagazin.info

Dennis : Želim da ispišem istoriju na Tour Down Under

rohan_dennis_23435958564_o_670Rohan Dennis je jasno dao do znanja o tome da on želi da osvoji Santos Tour Down Under za drugu sezonu zaredom i stavi se u knjigama istorije. U intervjuu u utorak, BMC vozač je rekao da je na osvajanje formi i da prednost njegov tim BMC-a je da oni imaju dvije kartice da se igra sa Richie Porte.
“Da budem iskren, imamo dobar tim”, rekao je Denis, koji je osvojio Australian put naslov suđenje 7. januara “U Državljani Pokazao sam da ću dobro, isto kao i prošle godine, ako ne i malo bolje ali još uvijek postoje taktički dijelovima utrke na Tour Down Under da mogu doći odlijepio i gube trku prilično brzo. Ja ću morati ostati na prstima i ne učiniti ništa glupo svaki dan. Ovaj oblik je tamo. “

BMC je linija na Tour Down Under uključuje Porte, ukupne kandidat u svoje pravo, zajedno sa Floris Gerts, Marcus Burghardt, Alessandro De Marchi, Danilo Wyss i Peter Velits.

Na pitanje da li bi Dennis podijeliti generalnom plasmanu odgovornosti sa Porte on je rekao: “Imamo dva metka na vatru. To je naša najveća snaga u ovom trenutku. Mnogi drugi timovi imaju jedan ili eventualno dva. Imamo Richie ako ne uspiju, a mi ćemo igrati našu karte. Ko god da pobedi, osvaja. “

Izvan svoje BMC saigrač Porte, Dennis vidi Team Sky Geraint Tomas kao najveća opasnost za ukupnu. On je također predložio da drugi vozači Australije u peloton ne treba diskontiraju.

“Geraint je uvijek brzo”, rekao je Dennis. “Postoji Richie, ali on je u mom timu, a tu su uvijek drugi momci – Australaca u cjelini, kao što su Jack Bobridge, koji je bio vrlo jak na državljana i on ima sjajnoj formi u ovom trenutku, i Cameron Meyer i Nathan Haas.

“Mi se uklapaju u ovom trenutku i koristi za toplotu, jer smo mi iz Australije i to je naša najveća prednost. Općenito australijske će biti u prva tri, to je sigurno. “

Denis je rekao da je najteži dio o trkački Tour Down Under su bočnog vetra, koji bi mogao poremetiti njegove planove o branio svoju ukupnu titulu.

Uzeo neki od pritisak na ramena stavljajući sebe u miksu s nekolicinom drugih vozača sposoban za osvajanje Tour Down Under. Ali činjenica je, on je u posebnom položaju da postane prvi vozač koji je win back-to-back naslova. Simon Gerrans osvojio trku tri vremena (2006, 2012. i 2014.) i Andre Greipel osvojio je dva puta (2008. i 2010.).

“Ja neću stajati ovdje i reći da sam favorit”, rekao je Dennis. “Postoje momci ovdje na dobroj formi, možda čak i bolje [od mene]. Želim da pobedi, ja želim da povijest, ali ako se to ne dogodi, to se ne događa. “